dinsdag 22 februari 2011

And the winner is....

Ondanks het enigsinds (lees heel erg!) tegenvallende aantal deelnemers, bij deze toch de uitslag van de Give away! Dat is ook een beetje mijn eigen fout geweest aangezien ik niet echt te tijd had mijn Give Away te promoten. Vandaar ook dat het zolang heeft geduurd voor ik een nieuw bericht posten. Een student heeft het toch maar druk!

Ik heb de winnaar 'gekozen' met behulp van de Random Generator. De kans om iets te winnen is bijna nooit groter geweest volgens mij!

Maar goed weer tot de orde van de dag. De winnaar van mijn eerste Give Away is geworden....







....Desiree- ScrapDees! Gefeliciteerd!

Je kunt even een emailtje sturen met je gegevens naar fimocreations@hotmail.com. Dan stuur ik de prijs zo snel mogelijk naar je op!

6 opmerkingen:

  1. joepie de poepie wat leuk zeg, zal je gelijk een mailtje sturen oh wat leuk, hieperdepiep!
    zit te stuiteren op de bank hierzo hihi Mijn zoon zit me aan te kijken alsof tie water ziet branden hahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd!
    En uuhhhh, op naar de volgende Give away!

    Misschien ga ik er op mijn fimo blog ook eentje houden, want ik maak het zelf dus ook ;).

    Xoxo, leoniae

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zojuist heb ik je give away binnen gekregen, wat is het schattig zeg, ben er zo blij mee. armbandje was al heel snel ingepikt door dochterlief, daar was ik het niet helemaal over eens , dus heb heel snel de rest achterover gedrukt, voordat ik dat ook weer kwijt was hihi
    We waren samen verbaasd hoe je die kleine dingetjes gemaakt hebt, zo knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi!
    Ben via via op jouw blog gekomen, maar ga je volgen! Vind jouw creaties erg leuk! Zou zelf ook graag van die prachtige fimo-sweets willen maken, komt vast nog wel
    groetjes
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen