maandag 7 februari 2011

Nieuwe producten !

Er zijn weer een hoop nieuwe producten in mijn webshop te vinden.
Inmiddels zijn de make-up spiegeltjes ook binnen! Afgelopen donderdag kwam ik thuis en lag er op de kast een pakketje op mij te wachten. Ik opende het doosje en daar waren ze, de leukste en schattigste make-up spiegeltjes die ik ooit heb gezien!
Heerlijke taartjes, donuts en Oreo koekjes, met 1 voordeel 100% Fat free!

Daarnaast ben ik ook weer druk bezig geweest met het in elkaar zetten van nieuwe kettingen. Onderstaande hangers zijn niet handgemaakt, maar daarom niet minder leuk! Leuke Franse Macaroons, Luxe chocolade giftboxjes, Smakelijke Oreo koekjes en Sundea ijsjes.

Neem snel een kijkje op mijn website voor nog meer leuke, schattige en unieke sieraden!

P.S Ik ben misschien van plan om losse hangers te gaan verkopen. Leuk voor aan je ketting of als sleutelhanger. Wat vinden jullie van het idee om losse hangers te gaan verkopen?

4 opmerkingen:

  1. Jeetje lijken net echt! Ik heb daar -helaas- écht geen geduld voor maar erg mooie creaties! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jeetje dit zijn leuke hebbedingetjes zeg, krijg er honger van!
    En wat ik van het idee vind om lose hangers te gaan verkopen? Tja ik koop eigenlijk niet echt iets via internet, dus aan mij heb je niets, maar als ik zie wat er allemaal te koop wordt aangeboden, dan zal er best wel een markt voor zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hey,

    je zei laatst'
    misschien is het leuk om mijn link erbij te plaatsen'

    ik heb hem erbij geplaatst!

    supermooie ring, thanks!

    BeantwoordenVerwijderen