zaterdag 5 februari 2011

Mijn eerste echte taart!

Gisteren heb ik voor het eerst een echte taart gemaakt. Ik moet zeggen ik ben er enorm lang aan bezig geweest, en gedurende het maken heb ik hem meerdere keren in de prullenbak willen gooien.
Echt ontspannend was het dus niet. Waarschijnlijk omdat ik hem maakte als cadeautje voor mijn neef, die was namelijk jarig. En ik ben nogal een perfectionist. Maar goed, ik ben redelijk tevreden over het resultaat. Hier en daar wel wat schoonheidsfoutjes maar goed dat mag voor een eerste keer zullen we maar zeggen! Mijn neef was er in ieder geval blij mee, hij moest ontzettend lachen toen ik hem gaf (Goh waarom zou dat nou zijn?). Toen hij hem aan ging snijden was ik toch nog even zenuwachtig. Ik had namelijk geen idee hoe hij zou smaken! De taart had ik met twee lagen gevuld. De eerste laag met banketbakkersroom en de tweede laag met jam. Dus na wat zenuwtrekjes en aardig wat hartkloppingen kwam het hoge woord er toch uit: Iedereen vond hem gelukkig erg lekker!

Hier het resultaat van mijn home made BOOBIE-taart!

Wat vinden jullie ervan ?

4 opmerkingen:

  1. Super mooi! Je zou niet denken dat je het voor de eerste keer hebt gemaakt... Petje af hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha geweldig dat je dat voor je neef maakt xd.
    Maar echt supermooi :o

    BeantwoordenVerwijderen
  3. whahaha leg in een deuk hiero, kan me voorstellen dat je neef ook niet meer bijkwam!
    ik weet wel welke stuk van de taart ik wil, het hoogste gedeelte zullen we maar zeggen.
    Vind hem echt gaaf hoor, mooi gemaakt, gaat mij niet lukken!

    Hé leuk dat je net bij mij langs kwam, zag je reactie dus kom maar gelijk binnenvallen, ga gelijk even verder kijken, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen