zondag 13 maart 2011

Het is me een raadsel

De afgelopen tijd heb ik geprobeert berichten te posten. Maar telkens wanneer ik een foto wilde toevoegen ging er iets fout. Wat is een blogbericht zonder foto!? Ja juist helemaal niets dus.
Wat ik wel ontdekt heb is dat het op 1 of andere manier aan mijn eigen laptop ligt, dus nu ga ik maar proberen om via de laptop van mijn broer af en toe iets te posten. Anders wordt het ook zo stil hier !

Bij deze dus alsnog het bericht dat ik 1,5 week geleden al probeerde te posten. Het is nu eigenlijk een beetje te laat, maar ik wil het toch met jullie delen !

Ik kom uit het Zuiden van het land, ook in onze stad wordt Carnaval, of zoals wij het noemen Vastenavond, uitgebreid gevierd. Inmiddels is het grote feest alweer lang en breed achter de rug, en heb ik ook weer mijn stem terug gevonden.
Zoals de traditie voorschrijft draagt bij ons iedereen een rode (boeren) zakdoen met de Vastenavond. Heb je er geen om, dan kom je er simpel weg niet in ! Toen ik de grote stapel rode zakdoeken bij ons in de kast zag liggen begon ik me af te vragen of ik hier niet ook iets anders mee zou kunnen. Jullie weten natuurlijk dat ik zelf sieraden maak, dus al snel kwam ik op het idee om er oorbellen van te maken!


Dit zijn ze dus geworden. Een heel simpel idee, maar toch een leuk resultaat vind ik zelf!
Ik had ze ook op facebook gepost en daar kreeg ik vele leuke reacties. Inmiddels heb ik al 5 paar gemaakt voor mensen die ze ook wilde hebben. Tot nog toe is het dus een groot succes. Misschien is het een idee om ze volgend jaar de gaan verkopen met Vastenavond!

2 opmerkingen: