dinsdag 30 augustus 2011

Galaxy Stuff!


Op het internet kom ik steeds vaker dingen tegen met een Galaxy printje, and I like it !
Toen ik op internet iemand vond die zelfs oude schoenen voorzag van een mooi Galaxy printje vond ik het tijd worden er een artikeltje aan te besteden.


Het meest bekend zijn tegenwoordig wel de galaxy nails. Met verschillende kleuren worden de nagels van menig meisje voorzien van kleine kunstwerkjes. Daarnaast wordt kleding gecostomized, schoenen, tassen en ga zo maar door.
Het grote voordeel? Het is niet eens zo moeilijk ! Je kunt lekker los gaan met verschillende kleurtjes, en fouten maken kan bijna niet. Het meest worden de kleuren zwart, roze, paars en blauw toch wel gebruikt met een licht kleurtje: wit of goud om sprankelende sterren toe te voegen.

Zelf wil ik binnenkort eens aan de slag gaan om mijn eigen paar galaxy schoenen te maken. Maar voordat het zover is moet ik eerst op zoek naar goede verf. Zonder verf geen galaxy printje natuurlijk ! Ik denk dat ik het eerst ga proberen op goedkope schoentjes van de action of iets dergelijks. Ultimately wil ik rond kunnen lopen met mijn eigen, handmade galaxy pumps!

Hebben jullie al eens iets gecustomized met een galaxy printje?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten