zondag 30 januari 2011

The Cutest way to check your make up!

Almost eatable, and 100 % fat Free!

Wie kent het niet? Heb je net uren voor de spiegel gestaan, moet je nog met de fiets op de plaats van bestemming zien te komen. Je haar overeind door de wind, die op mysterieuze wijze telkens maar weer opsteekt wanneer jij ergens heen moet. Tranende ogen van de gure kou.
Na het zwoegen door weer en wind kom je aan op de plaats van bestemming. Nadat je je fiets op slot heb gezet dringt het tot je door. Weer al die moeite voor niets gedaan! De grote vraag blijft 'hoe zie ik eruit? Zit mijn haar nog enigzins vertoonbaar? Zit mijn mascara nog waar hij hoort te zitten?

Met deze leuke spiegeltjes heb je altijd iets bij de hand voor die laatste check. Ze zijn niet alleen erg handig, maar ook nog eens ontzettend schattig!

Binnenkort verkrijgbaar in mijn webshop

What do you think? Cute huh?

14 opmerkingen:

  1. Jij maakt echt prachtige dingen ♥

    http://rimonabahere.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem leuk! Lijkt me wel veel tijd kosten, zowel een webshop als een blog als studeren. Pfoew, druk! Haha :) Hoe vaak ga je hier een berichtje plaatsen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel allemaal:)

    @ Marieke: Ik hoop regelmatig te kunnen posten natuurlijk :).
    Ik ga mijn best doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ok, ik ben benieuwd! Waarom heet je blog eigenlijk Zoesaa? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Afgeleid van ZOEte, Sieraden & Accessoires ;)
    Alleen wel met een extra a, met 1 a was en bezet ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. echt super schattig! ♥ 'k ga een kijkje nemen op je webshop (:

    xxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha ik herken hier veel mensen van mijn blog! :) Heb je al een handig statistieken programmaatje?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nee maar dat gaat op Blogspot automatisch :)
    Heb hem wel op mijn website gezet, bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig!
    Dat is toch van fimo?
    hoe bak je dat dan af, met het spiegeltje erin?

    wil je alsjeblieft even de antwoorden op mijn vragen op mijn blog zetten? anders ben ik bang dat ik vergeet om weer hier te kijken..:$

    BeantwoordenVerwijderen
  10. :D geweldig!!!
    Dat moet ik hebben!!!!!!!!!!!!
    Helaas mag ik niet via internet bestellen :(

    Liefs, Lotte

    http://ponyfire.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen